Retningslinjer for frakt

Levering:
Vårt varelager oppdateres hele tiden, og de fleste varer er alltid på lager.
Etter at du har mottatt en automatisk ordrebekreftelse på e-post fra oss, vil vi kontrollere at varen(e) er på lager/tilgjengelig. Ordrer blir sendt fra vårt lager vanligvis 1-5 virkedager (mandag-fredag) etter registrert betaling. Dine varer blir sendt i posten.

Frakt:
Vi bruker Postens satser for frakt + omkostninger på alle bestillinger. Pakken sendes som brev i posten eller pakke dersom volumet er stort.

Skader under frakt:
Våre varer blir sendt via Posten Norge. Skulle det være synlige brudd eller feil ved emballasjen er det viktig å ta med de skadede varen(e) i original emballasje for kontroll på postkontoret/post i butikk. Det MÅ fylles ut et skjema, som du får på posten. for at vi skal kunne få erstattet varen(e). Send oss en e-post med opplysninger om skaden, vedlagt ordrenummer og foto av skaden. Er det en fraktskade så sender vi deg evnt. en ny vare(r) kostnadsfritt eller pengene tilbake dersom vi ikke kan levere samme vare. Det er trygt for deg og for oss!
I lovverket står det at det må gjøres "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke det til at innen 5 virkedager fra pakken er mottatt er innenfor regelverket når det gjelder skader under frakt.